Skip to main content

All My Problem Is Here

Pertama kalinya, aku membuat blog personal life aku dan juga blog untuk kerja as blogger. Aku asingkan tak lain tak bukan sebab aku tak nak campur adukkan my personal life dengan kerja dalam satu blog. 

WHY AKU BUAT BLOG PERSONAL?

Lately ni aku mudah sangat down. Aku cuba mengadu pada orang terdekat like family, mula² je okay but at the end, masing² menyalahkan aku dan fikir aku ni terlampau memikir. Aku stress, aku depress, aku mudah panik. Semua benda ni aku tak minta. Tapi orang yang tak kena ketawakan aku dahulu.

Kadang bila aku luah pun, orang nak tak nak dengar je masalah. Aku tak minta setelkan masalah aku, aku cuma nak ada pendengar setia sahaja. Just dengar sahaja.

Maka, disini akan bermula kisah dari mana aku start stress dalam kehidupan aku. Macam mana aku boleh sakit sehingga boleh turun berat berat mendadak ketika itu. 

Comments